Известие

Collapse
No announcement yet.

Винаги пали от втория път...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bakalov
    Все още не виждам мнение на специалист...

    ...
    Пич ей ся кат хвърлим боба и щи кажем! Кво очакваш диагностика по интернет?
    Вероятно имаш проблем в инжекциона, или в електрониката към него, или в компютъра, или някой датчик се ебава или....или безкрайно много върможности има колата ти да прави така! А да си ходил на една диагностика, ей тъй за 15-20 кинта да пробваш има ли записана грешка? Щото ако не си тука остава само да хвърляме боба
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #17
      НЕ натискам газта.
      Защо да сменям каквото и да било след като работи като часовник?
      Мазно и тихо.
      Освен това, като натиснеш педала звукът е прекрасен.
      Вървежа е много добър за кола 1.3, направо съм впечатлен.
      Горенето е в норма, дори може да се каже че е ПОД норма. Средно 7 - 8, като извънградско е 6.
      Въобще колата е perfect!

      Но - от втория път
      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer 90 hp 1996

      Comment


      • #18
        Crusader е напълно прав.

        Просто си помислих, да не би ... някой да е имал същия проблем.
        Всъщност има една лампа на таблото дето пресветва в червено от време на време прилича на инжекцион...
        Ще изчакам да покаже още някакъв признак и - на диагностика!

        Благодаря Ви за отзивчивостта!
        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer 90 hp 1996

        Comment


        • #19
          няма кво да чакаш, щом присветка вече ти е записана каква е грешката. идваш в пловдив, с вервиза на бившето СБА на карловско шосе, там е сервиз" елегант" търсиш Джими, пращаш му много поздрави от ония с бялата 146 от форума, и му казваш да то направи всичко, да провери свещи и кабели, да ти замери компресия, и на на последно мяасто да ти направи диагностика де . приготви си малко парички, диагностиката е 15-20лв, за компресията пак там, само ако имаш нещо дефектирало може да се изръсиш повечко. ако не си разбрал нещо питай. успех
          НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Bakalov
            Все още не виждам мнение на специалист...

            ...

            аз мое да не съм специалист ма земи чети а...
            Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
            Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bakalov

              Просто си помислих, да не би ... някой да е имал същия проблем.

              Благодаря Ви за отзивчивостта!
              имал съм същия проблем ма ко да ти се моля ли сега да проетеш отговора ми?
              Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
              Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

              Comment


              • #22
                Колега, проблемът го имам и аз от 2 години някъде.
                При мен обаче има следната особенност - проблемът се проявява само когато външната температура е по висока от десетина градуса. Сиреч през зимата си пали от четвърт оборот, а през лятото - от втория път (че и от третия когато е много горещо). Мисля си, че някой от температурните датчици не дава верни показания.
                Ходх във Вантотрейд два пъти и нищо не можаха да открият!
                Иначе колата си върви без забележки.

                Ако успееш да отстраниш проблема драсни два реда та да не се мъчим повече. Успех!
                Alfa Romeo 1,3 Boxer

                Comment


                • #23
                  Аз ще ви кажа какъв е проблема според мен и Бобо Клапаназа налягане в самата помпа изпуска просто като седи по-дълго време налягането в системата пада и затва пали трудно И мойта е така и въобще не е оправена както каза Владу Сутрин винаги пали от 2 път а през деня трябва да повърти 4-5 секунди и пали Но за мен не е проблем и вече свикнах ако смениме помпата с нова мисля че ще се оправи.Просто вече проверихме всичко от каквото може да е
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    както сам казах - не си спомням добре - явно наистина не си спомням ... тва с моторчето е било зарад друго явно...
                    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                    Comment


                    • #25
                      75ts

                      От помпата нема да се оправи,но незнам и аз от какво е според мен са датчици,или
                      75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                      75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                      75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                      75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                      Comment


                      • #26
                        И на мен ми палеше винаги от втория път но след като смених дебитомера и се оправи този проблем. Дано при тебе не е от същото
                        Alfa 145, 1.6 TS, 120hp, 99'

                        Comment


                        • #27
                          В разширение на темата ,да попитам защо когато е топло например:НАД 25С" както сега пали по-колебливо, понякога и от втори път , а при температури доста по-ниски ,дори и под 0С" никога не пропуска ,просто от четвърт.
                          Alfa Romeo 146/1.4 TS

                          Comment


                          • #28
                            75ts

                            В разширение на темата ,да попитам защо когато е топло например:НАД 25С" както сега пали по-колебливо, понякога и от втори път , а при температури доста по-ниски ,дори и под 0С" никога не пропуска ,просто от четвърт.


                            Да де и аз това се чудим.
                            75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
                            75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
                            75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
                            75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ultrashock
                              И на мен ми палеше винаги от втория път но след като смених дебитомера и се оправи този проблем. Дано при тебе не е от същото
                              1.3 боксер няма дебитомер



                              В разширение на темата ,да попитам защо когато е топло например:НАД 25С" както сега пали по-колебливо, понякога и от втори път , а при температури доста по-ниски ,дори и под 0С" никога не пропуска ,просто от четвърт.
                              Щото температурния датчик за входящия въздух вероятно е дал фира, тва не е 100% - просто предположение е А студения въздух е доста по-богат на кислород.
                              Mitsubishi Outlander
                              Mitsubishi Space Star
                              Daihatsu Terios

                              Comment


                              • #30
                                И аз имам същия проблем в италбулкома в плевен собственика на сереиза, който е италианец ми каза че по бавно разчита кода на ключа или е този температурен датчик на входящия въздух, а един друг ми каза, че боксерите имали някаква защита и докато не се намести коляновия вал на някакво положение да предаде информацията на датчика на коляновия вал а той на компа не може да запали от парвия пат, трябва да преварти един път да се намести и тогава пали. Не сам ходил на диагностика но утре сам на плевен и ще мина от там да видя какво е, иначе колата варви като пушка и ми хрчи малко 6/100 на дълаг пат. Даже се отказах да я продавам просто е много запазена и добра. Преди месец смених свещите не е от тях.
                                Alfa romeo 145 1.3 boxer -продадох я
                                Alfa romeo 147 все още я търся
                                Peugeot 307 1.6 16v 110 коня 2001

                                Comment

                                Working...
                                X